جرثقیل بازویی دیواری

جرثقیل بازویی دیواری برای کمک در جابجایی و حمل در وسایل سنگین در سالن ها و ایستگاه های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. این جرثقیل به کمک جرثقیل سقفی و دیگر متعلقات که در جابجایی اجسام کمک می کنند استفاده می شوند و در روند سریع در گردش کار و پایین آوردن زمان بیکاری افرادی که در سالن ها مشغولند به سزا بوده و همچنین این جرثقیل را می توان به ستون های قوی که با بتن و فولاد ساخته می شوند وصل کرد و با این کار موجب صرفه جویی در فضا می شود.

در ضمن جرثقیل بازویی دیواری را می توان به دیوار یا ستون در سال ها متصل نمود که با این کار با چرخشی تا 270 درجه را خواهد داشت که این چرخش یا بصورت برقی بوده یا بصورت دستس انجام می شود و در زمینه های کاربرد داشته که حجم کاری در آن سبک باشد

معرفی نوع جرثقیل بازویی دیواری

 

این جرثقیل برای دستگاه های که برای جابجایی اجسامی که در حجم بالاتری از ظرفیت قرار دارند به جرثقیل کمک می کنند تا با سهولت بیشتری جابجا شوند و می تواند در جرثقیل سقفی برای نیاز های زیادی برحسب ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد.

 در خصوص این جرثقیل بازویی دیواری که بر روی زمین مونتاژ می شوند این امکان را فراهم کرده است که بصورت مونتاژ و تولید شوند که بر روی دیوار یا بدنه ماشین آلات متصل شود.

مزیت های جرثقیل بازویی دیواری

مزیت های جرثقیل بازویی دیواری

جرثقیل بازویی دیواری بسته به نوع شرکت ارائه دهنده دارای خدمات مختلفی بوده .شرکت رامیار کرین این قابلیت و تجهیزات را داشته که این نوع جرثقیل را بر روی دیوار های سوله ها ، کارگاه ها ، در هر طبقه ای نصب کرد ، و یا آنکه بر بدنه ماشین آلات مختلف نصب کرد. این قابلیت را دارند که بصورت خیلی آسان نصب کرد که در محل کار مشتری انجام می گیرد.

انواع جرثقیل بازویی دیواری

 

البته در ابتدا لازم است اطلاعاتی در مورد این جرثقیل بازویی گفت که از ظرفیتی نیم تن تا شش تن را دارد ، ارتفاع و طول بازو در آن تا 6 متر می باشد. حرکتی چرخشی را تا 360 درجه را دارا بوده

جرثقیل بازویی دیواری گردان سنگین (jib wall crane)  :

ظرفیت آن تا6.3 تن بوده ،که از وینچ زنجیری بکسلی برخوردار بوده و حرکت گردان آن بصورت موتوری بوده

جرثقیل بازویی دیواری گردان سبک (wall jib crane)  :

ظرفیت آن 1 تن بوده ، طول بازو در این جرثقیل

کاربرد جرثقیل بازویی دیواری

کاربرد جرثقیل بازویی دیواری

این نوع جرثقیل ها بیشتر برای فضاهای صنعتی و کوچک کاربرد داشته مانند صنایع قطعه سازی و …

برای ایستگاه های کاری مانند بارگیری قایق ها و برای آن دسته از ساختمان سازی های که دیگر نوع جرثقیل ها قابل نصب نیستند.

برای مکان های مانند مونتاژ ماشین که بصورت سری طی می شوند .که بر روی ریل بوده دریل کاری ،ترشکاری و …

کلمات کلیدی